تک اهنگ با نام باور
 
وبلاگ طرف داران مهدی احمدوند
 
 
یک شنبه 27 / 11 / 1391برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : amirhossein

 

 

 

BAVAR SOON

 

آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام باور

تقدیم به شما عزیزان ..

 

http://s1.picofile.com/file/7660376769/cover_bavar_s.jpg

طراحی عکس : نیکشاد

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند

 

دوستان عزیز لینک اصلی مشکل داره - فعلا از لینک کمکی استفاده کنید

لینک کمکی

باور

لینک اصلی

-


متن آهنگ

زحمتام برای اینه که حرفام باورت باشه
اگه من یه روزی مردم یه سقفی رو سرت باشه
سختی میکشم نبینم که خونم روی آب باشه
من پیرمرد که رفتم یه عکسی توی قاب باشه
سختی اینقد دیدیم خنده رفت از یادم
تو بخند و شاد باش من با شادیت شادم
مطمئنم دیدی عشقت اینجا جاشه
من میرم بانی باش اسمی از من باشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ طرفداران مهدی احمدوندخوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بانک بازی رایانه و آدرس amirhy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 8897
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Page Up